מה אתה צריך לדעת על קורס הנחיית קבוצות

קורס הנחיית קבוצות

בין אם אתם מחפשים לשפר את הכישורים שלכם או לשפר את הקריירה שלכם, קורס הכשרה קבוצתית יכול לעזור. אם אתה מעוניין להצטרף לקורס הכשרה קבוצתית, הנה מה שאתה צריך לדעת על התהליך.

מהי הנחיית הקבוצות?

בין אם אתה בעל כושר או מאמן אישי, בטח שמעת את המונח "הנחיית הקבוצות". במקרה שלא שמעת על זה, זו דרך להכשיר כמה עובדים בבת אחת. הכשרה קבוצתית יכולה להיות דרך נהדרת להגדיל את שמירת החברות שלך.

ישנן סיבות רבות לכך שתרצה לשקול הכשרה קבוצתית. ביניהם, זו אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על מוטיבציה של החברים. וחברים יכולים גם לצפות לאימון מהנה.

הנחיית הקבוצות יכולים גם לעזור לך להפוך את האימונים שלך לעקביים יותר. אם אתה רגיל להתאמן לבד, אתה עלול להתקשות יותר להישאר על המסלול עם קבוצה. בנוסף, סביר להניח שאתה הולך לאיבוד ומבולבל.

עם זאת, הנחיית הקבוצות יכולים גם להיות משעממים מאוד. כדי להילחם בכך, עליכם לוודא שאתם מספקים חווית אימונים מרתקת. זה כרוך בעידוד השתתפות קבוצתית, שיחה עם הקבוצה ושימוש בפעילויות שונות.

עליכם גם להבטיח שהמאמן שלכם יהיה מקצועי ומהנה. כיף יכול לעזור להגדיל את האנרגיה בקבוצה. כשאתה מוביל אימון קבוצתי, אתה צריך לנסות להיות יצירתי ולבוא עם רעיונות מהנים.

יתרון נוסף מהכשרה קבוצתית הוא שקל יותר לפקח על התקדמות העובדים שלך. אתה יכול לעקוב אחר הנוכחות, רמות המיומנות והדרגה שלהם. אם אתה רוצה לתגמל את נאמנות החברים שלך, אתה יכול גם להשתמש בתוכנת הדרכה קבוצתית כדי לעקוב אחר ההתקדמות שלהם.

מדוע כדאי לעשות קורס הנחיית קבוצות?

השקעה בהכשרה קבוצתית היא דרך חכמה לשיפור התפוקה והמוטיבציה של העובדים. החלק הטוב ביותר הוא שזה יחסית זול. חברות יכולות לחסוך עד 25% הנחה על תקציב ההדרכה שלהן על ידי הכשרה בקבוצות במקום להעסיק מאמן צד ג '.

בנוסף להיותו זולים יותר, הנחיית הקבוצות יעילים יותר מהכשרה פרטנית. למעשה, חברות מובילות רבות מעדיפות לאמן את עובדיהן בקבוצות. הם עושים זאת מכיוון שזה מגביר את התקשורת בין עובדים למאמן. הם גם חוסכים זמן. תלוי בגודל הקבוצה, יכול להיות מועיל לכלול אנשים ממחלקות שונות.

יתרון נוסף בהנחיית הקבוצות הוא שזה עוזר לבנות קהילה בחדר הכושר שלך. קהילה זו מעניקה לחברים תחושת שייכות. בנוסף, אימון עם קבוצה של אנשים שמסודרים מהם מאתגרים. חברים עשויים לדחוף את עצמם חזק יותר להישאר מוטיבציה.

אם אינך בטוח אם קורס הנחיית קבוצות מתאים לך, נסה שיעור קבוצתי קטן. לעתים קרובות הם פחות יקרים וניתן להזמין אותם ברשת.

קורס קבוצתי קטן הוא גם דרך נהדרת לבנות קשרים עם לקוחות פוטנציאליים. הם יכולים לרשת עם חברי קבוצה אחרים ואף עשויים להמיר ללקוחות בודדים.

הכשרה קבוצתית היא גם דרך טובה לעזור לעובדים Upskill. הכשרה בקבוצה יעילה יותר מאשר לשלוח עובדים בכמויות גדולות. הם גם מספקים פלטפורמה לעובדים לשאול שאלות ולשתף רעיונות עם עמיתיהם לעבודה.

מהם סוגי הנחיית הקבוצות?

בין אם אתה חדש באימון, או סתם מחפש להוסיף שרירים רזים ולהיכנס לכושר, שקול לשלב הנחיית הקבוצות בשגרת הכושר שלך. שיעורים אלה יכולים לעזור לכם להיכנס לכושר ולהישאר על המסלול ויכולים להגביר את רמות המוטיבציה והמחויבות.

הכשרה קבוצתית יכולה להיות דרך מהנה להתאמן, ויכולה גם להעניק לך תחושת קהילה. אתה עשוי אפילו לגלות שאתה מקפיד על משטר התרגיל שלך יותר מכיוון שאתה לא לבד בכיתה.

כשאתה מתאמן עם קבוצה, אתה צריך לקחת בחשבון את הדרך הטובה ביותר לעסוק בקהל שלך. עליכם לשקול כיצד תוכלו למדוד את יעילותו. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בסקר המשך כדי לאמוד עד כמה ההדרכה שלך התקבלה.

יצירת מתווה הנחיית קבוצות היא דרך נהדרת להבטיח שאתה מספק מידע מדויק. יצירת מתווה ברור תעזור לך גם לוודא שאתה משתמש בשיטת האימונים המתאימה ביותר.

בין אם אתם מתכננים אימון אחד על אחד או קבוצתי, עליכם לוודא שיש לכם תוכנית ברורה. לדוגמה, אם אתה מתכנן שיעור כושר, תצטרך ליצור מתווה לכל אחד מהתרגילים שאתה הולך לבצע.

אתה יכול גם להשתמש באפליקציה לנייד שתעזור לך לתזמן ולנהל את השיעורים שלך. אפליקציות אלה קלות להתקנה ומהוות דרך נהדרת להתחבר ללקוחות שלך. הם גם מאפשרים לך לקבוע פגישות ולעדכן את לוח הזמנים שלך בזמן אמת.

לפרטים: https://www.yozmotgroup.co.il/group/