גורמים שיש לבחון לפני המעבר לדיור מוגן

דיור מוגן

דיור מוגן הוא סוג של דיור למבוגרים בעלי מוגבלויות פיזיות או שכליות. זהו סוג או מתקן דיור המספק פיקוח וסיוע לאנשים עם מוגבלויות. דיור מוגן נקראים גם קהילת גמלאים, והם בחירה מתאימה לקשישים. יש הרבה דברים לשקול לפני שאתה עובר למתקן דיור מוגן. הנה כמה דברים שצריך לזכור לפני שאתה עובר לדיור מוגן.

דיור במתקן דיור מוגן עולים כ-110% משכירות השוק ההוגן (FMR). ה-FMR הוא כ-110%. בעל הבית אחראי לשלם את סבסוד שכר הדירה. ניתן להשתמש בו גם כדי לכסות את עלות הטיפול הרפואי. לאדם צריכה להיות היכולת לחיות בנוחות בבית ולעשות תוכניות משלו בנוגע למה שהוא רוצה.

מתמחה יכול להחליט איזה שירותים הם צריכים. בדרך כלל, הדיור המסייעים יתאמו ביקורי רופאים ושירותי רפואת שיניים, לכן חשוב לדון בפרטים לפני החתימה על הקו המקווקו. המחירים לדיור מוגן נמוכים בדרך כלל מדירות עצמאיות. האחרון הוא בדרך כלל יותר זול. עם זאת, שירותים נוספים כגון תחבורה הם בדרך כלל יקרים יותר. אם אתה זקוק לעזרה נוספת, זה רעיון טוב לבחור אגרה למגורי שירות.

גורם נוסף שיש לשקול בבחירת מקום דיור מוגן הוא המקום. לדיור האידיאליים יהיה אזור אוכל מרכזי ואזור טרקלין שבו יוכלו התושבים להירגע. בחלק מהחדרים יש שטחי שינה פרטיים למחצה. שירותים משותפים חיוניים לביטחונם ונוחיותם של התושבים. האווירה של הדיור צריכה להיות מסבירת פנים ומתוחזקת היטב. דיור במתן סיוע צריכים לכבד את הפרטיות ולאפשר לתושבים לחיות באופן עצמאי.

דיור מוגן אומנם מעניקים יתרונות רבים, אך ישנם גם סיכונים פוטנציאליים רבים. הברורה ביותר היא העובדה שזו סביבה יותר חברתית מאשר בית רגיל. אף ־ על ־ פי שאתה יכול לבחור את הקהילה הטובה ביותר עבור יקיריך, מוטב שתמצא קהילה שתאפשר להם להרגיש בבית. לפני שאתה מתחייב לדיור מוגן, חשוב לשקול את הפרטים הקטנים כמו המיקום והגודל של הדיור.

תמחור ושירותים של דיור מוגן שונים. מתקן יוקרתי עשוי להיות מותרות נוחות ושירותים. הנוחיות והשירותים האלה יהיו יקרים יותר מאחד בסיסי. מקומות שונים יציעו שירותים שונים. אם הם רוצים להישאר בבתיהם, אלה עם דמנציה צריכים לשקול דיור מסייעים יוקרתיים. הם אולי יעדיפו אפשרות בעלות נמוכה יותר אם הם רוצים להישאר בביתם.

בנוסף למתן שירותים לאנשים הסובלים משיטיון, דיור מוגן הם גם אידיאליים עבור קשישים. חבר צוות בדיור מוגן יכול לספק תמיכה לכל רמה של טיפול. לדיור מוגן יש יתרונות רבים. אחד מאלה הוא סגנון חיים ללא תחזוקה. רווחת המתמחים היא חלק בלתי נפרד מחייהם. זה אומר שבית אבות צריך להיות קרוב לבית חולים בשביל גישה מהירה לטיפול רפואי דחוף.

זוהי החלטה גדולה עבור יקיריך לבחור דיור מוגן. המתקן אמור לספק תמיכה וטיפול בזמן שהוא נוח לתושב. הצוות חייב להיות קשוב לצורכי התושבים ולקדם עצמאות. יתר על כן, על המתקן לקדם ניקיון ואכפתיות, וכן לקדם את החברה. אם אתה לא יכול לעשות את זה על סיור במתקן אז ללכת לפגוש את התושבים.

דיור מוגן מעניקים יתרונות רבים. ראשית, בטיחות לא תהיה דאגה. כדי להבטיח את ביטחונו של יקירך, יש מאבטחים רבים במקום. חוץ מזה, לדיור מוגן יש שפע של נוחיות ושירותים. אתה יכול לברר מה נוחיות ושירותים שהם מציעים. אתה אפילו יכול לבקש מהם לשלוח לך פרחים. דיור משופרים מציעים גם פעילויות ואירועים.

למציאת דיור מוגן, לחצו כאן: דיור מוגן בקריות